вторник, 20 марта 2018 г.

SPONSY



Спонсорство в даний час вважається одним із найбільш швидкозростаючих сегментів маркетингу не тільки в США, але й у всьому світі. Сьогодні спонсорство здійснюється переважно за допомогою посередників, які називаються спонсорськими установами або брокерами. Основні проблеми галузі обумовлені неймовірною централізацією ринку. Малі компанії та події, порівняно з великими брендами, можуть зіткнутися з більшими труднощами,
намагаючись отримати фінансування. Відсутність чітких та перевірених механізмів на ринку фінансування спонсорів призвела нас до рішення створити рішення, яке б однаково вигідно для кожної сторони, яка бажає поринути у світ спонсорства. Згідно з нашим баченням, ми будемо змінювати баланс на ринку спонсорських послуг для малого та середнього бізнесу, які також добре знають про всі переваги, які надають спонсорські послуги, але постійні прогалини типових агентств через їх невеликий розмір. 

Наша мета - створити цілий світ спонсорства за допомогою Sponsy, який зрештою стане стандартом де-факто та де-юре для спонсорства.

Оцінка потенційного способу спонсорської угоди, перш ніж це станеться, дозволяє як брендам, так і спонсорованим організаціям вивчити доцільність ідеї та утриматися від неефективних ідей, заощаджуючи час та гроші. Спонсорство вирішує цю проблему, пропонуючи нашим власникам токенів голосувати за майбутні події та спонсорство. Держателі токенів можуть мати можливість заробляти гроші, якщо їхні думки виявиться правильними.

Завдяки використанню інноваційних рішень в області Інтернет речей, Sponsy пропонує бренди, раніше невідомі та недостатньо використані джерела інформації. Наша платформа дозволяє події підключатися до веб-сервера та починати трансляцію кадрів камер, аудіо мікрофонів, даних від датчиків присутності та інших розумних речей. Це дає брендам повну картину того, що відбувається на сцені.

Ми пропонуємо вирішити питання сучасних агентств, створюючи єдину платформу із зручним онлайн-інтерфейсом, що дозволить керувати всіма необхідними процесами та справами, не виходячи з дивана, і дозволить зробити це більш ефективним та надійним способом. у порівнянні з традиційними спонсорськими посередниками. Наше бажання стати новим спонсорським посередником може здатися божевільним, і це дійсно здавалося нам такою. Але зневага, яке ми відчували про поточний стан справ, дозволило нам рухатися вперед і створити абсолютно нового спонсорського брокера, розробленого з урахуванням сучасних потреб. Нинішня діяльність спонсорських агентств має певні недоліки. Наша команда спонсорів готова прийти на допомогу, щоб вирішити конфлікт у будь-який момент. Ми продовжуємо розробку технічної частини нашої платформи, яка дозволить миттєво відкрити необхідну інформацію про ринок.



SPS – Sponsy token
Токен SPS - це токен, сумісний з ERC20. Основні функції SPS включають:
* Обслуговування як засіб платежу
Всі операції в мережі спонсорів, пов'язані з компенсацією праці, будуть зобов'язані використовувати маркери SPS для розрахунків. Фінансові відносини призначені для розміщення в самому ядрі нашої системи. Кожен учасник мережі спонсорів повинен буде покладатися на SPS - адвокати, дизайнери, інші експерти та люди, які беруть участь у незалежній оцінці переваг потенційних операцій - всі вони будуть оплачуватися в рамках SPS.
* Надання права голосу
Доступність SPS-жетонів в руках дозволяє брати участь у голосуванні про доцільність майбутнього партнерства між деякими брендами та деякими подіями. Один
володіючи більшою кількістю жетонів, має більшу кількість голосів. Власники токенів будуть мотивовані використовувати свої можливості для голосування, оскільки голоси, які перетворюються на справжні підписані спонсорські угоди, можуть принести додаткові токенти виборців як комісійну угоду.
* Діє як знижка.
Факт використання SPS-токенів для оплати послуг, наданих експертами в нашій мережі, є основою для отримання знижки в розмірі 9-25% суми, що стягуються експертом. Це досягається за рахунок декількох факторів.

Дорожня карта
Жовтень 2016 р
Ідея
Ідея децентралізованої спонсорської платформи була задумана після бесіди з експертом галузі
Квітень 2017 - дуже початок
Розвиток розпочато. Концепція була створена. Визначені основні компоненти платформи. Команда була зібрана. Ми самофінансовані.

Серпень 2017 р
UI / UX
Розроблений користувацький інтерфейс. Модель версії iOS для мобільних додатків була побудована.
Команда проекту вирішує провести продаж Token, щоб прискорити розвиток.

Вересень 2017 р
MVP побудований
Мінімальний життєздатний продукт, який складається з веб-додатка та мобільного додатка iOS, готовий. Кожен може поглянути на це.

Лютий 2018 р
Продаж токенів

Березень 2018 р
PR кампанія
Активна PR кампанія починається, як тільки закінчується продаж токенів.

Червень2018 рр
Задній пункт майже готовий
Розробка базової компоненти нашої системи майже завершена.
Ми будуємо інтеграцію експертів. Це дозволить адвокатам та дизайнерам безперервно співпрацювати з клієнтами спонсорів.

Липень 2018 Платформа готова
Платформа повністю розроблена. Спонсорство починає перевірку безпеки та бета-тестування.

Липень 2018 р. Запуск
Виявлено помилки під час бета-тестування. Спонсорська платформа
повністю розвинений. Запуск спонсорської платформи.

Липень 2018 Перший Клієнт
Перша реальна спонсорська підтримка на основі криптону здійснюється за допомогою програми «Спонсорство».

Листопад 2018 р
Довга дорога
До кінця 2018 року до нашої платформи приєднаються близько 300 експертів. Ми очікуємо, що до цього часу обслуговуватиметься близько 1500 клієнтів. Спонсор продовжує зростати і отримувати більшу частку ринку.

Q1 2019 Big Boss
Перший клієнт із списку Fortune 100 приєднується до нашої платформи.

Q2 2019 Розширення

Початок розширення Азіатсько-Тихоокеанського регіону

Команда
DQmcqGk1v3urpfmpR6GYcvnS6G7RCBguaZYaQPofPdqkxxa.png



Комментариев нет:

Отправить комментарий